HorecalineHorecalineHorecaline
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Marketing HoReCa
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2025 Horeca. All Rights Reserved.
Czytasz: Advocaaty Dalkowski utrzymują pozycję lidera segmentu
Udostępnij
Rozmiar czcionkiAa
HorecalineHorecaline
Rozmiar czcionkiAa
Szukaj
  • Home
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Posiadasz już konto? Zapisz się
Obserwuj nas
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Gastronomia

Advocaaty Dalkowski utrzymują pozycję lidera segmentu

Opublikowano 13 października, 2025
Udostępnij
Zbliżenie na rząd butelek likierów Dalkowski na sklepowej półce.
UDOSTĘPNIJ

Informacja prasowa

Spis treści
Przepis na sukcesCzas likierówOferta likierów Dalkowski

Ich konsekwentna i niezmienna od lat jakość sprawia, że na trudnym rynku likierów jajecznych – to właśnie one wygrywają wyścig o podniebienia konsumentów. Likiery Dalkowski po raz kolejny deklasują konkurencję i utrzymują pozycję lidera całego segmentu. 

Baner poziomy w środku wpisu

Przepis na sukces

Najnowsze badania firmy badawczej NielsenIQ potwierdzają: Likiery Dalkowski to numer 1 na rynku likierów jajecznych.

I choć na przestrzeni lat do słynnego likieru jajecznego – Dalkowski Advocaat – dołączały kolejne smaki, jedno pozostawało niezmienne – mistrzowskie receptury. Tak jest do dziś. To z nich słyną produkowane w Toruniu przez firmę Henkell Freixenet Polska Likiery Dalkowski. Bazę stanowią żółtka jaj kurzych z chowu ściółkowego i doskonałej jakości spirytus. Całość wzbogacona jest subtelnymi nutami wanilii. 

– Nasze likiery są chętnie wybierane przez osoby ceniące klasę i autentyczność – tłumaczy Marta Tyszkowska, Kierownik Marketingu ds. Wyrobów Spirytusowych w firmie Henkell Freixenet Polska. 

I dodaje: – Rynek likierów kremowych jest wymagający, a oczekiwania konsumentów bardzo wysokie. Liczy się zarówno smak produktu, jak i jego jakość. Konsumenci preferują likiery gładkie, aksamitne, na bazie mleka, śmietanki czy żółtek jaj, tymczasem rynek zalewany jest produktami niższej jakości, bardziej ekonomicznymi, co deprecjonuje te trunki jako produkty jakościowe. Tworząc likiery marki Dalkowski zwracamy szczególną uwagę na kwestie smaku i jakości tak, aby spełniać oczekiwania naszych konsumentów, ale  i promować ten segment jako jakościową, wartościową kategorię alkoholi – mówi Marta Tyszkowska. 

Marka mocno stawia także na estetykę i funkcjonalność.Projekt etykiety, kształt butelki, korek – każdy element jest tu przemyślany. To sprawia, że Likiery Dalkowski są idealnym rozwiązaniem, gdy szukamy prezentu lub produktu, który stanowiłby element stołu. 

Czas likierów

Likiery Dalkowski to idealny wybór, gdy  przychodzi ochota na małe, słodkie  „co nieco”. Doskonale smakują solo, pite niespiesznie z kieliszka, ale równie dobrze sprawdzają się jako dodatek do deserów, kawy czy modnych koktajli.

Jesień, a potem zima, to ten moment w roku, gdy sprzedaż likierów rośnie.

– Wzrost ten jest związany z przygotowaniami do Świąt Bożego Narodzenia. To czas, gdy konsumenci wybierają bardziej eleganckie i droższe trunki, częściej sięgają po marki premium i produkty sezonowe, np. likiery korzenne, kawowe, czekoladowe. Drugim pikiem sprzedażowym jest okres przed Wielkanocą, w którym królują głównie likiery jajeczne – mówi Marta Tyszkowska, Kierownik Marketingu ds. Wyrobów Spirytusowych w firmie Henkell Freixenet Polska

Oferta likierów Dalkowski

Portfolio Likierów Dalkowski to cala paleta smaków i kolorów: truskawka ze śmietanką, lody waniliowe, czekolada z pomarańczą, różane latte oraz dwie wersje likieru Advocaat wzbogacone o alkohole szlachetne – Advocaat na rumie i Advocaat na whisky.

Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin

TAGGED: advocat, adwokat, Dalkowski, gastronomia, HORECA, marketing
Pola Weinert 13 października, 2025 13 października, 2025
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Print
Poprzedni Zdjęcie grupowe pięciu mężczyzn w garniturach i strojach biznesowych, stojących na scenie po panelu dyskusyjnym. Za nimi znajduje się duży ekran, na którym wyświetlany jest tytuł konferencji: "ARCHITEKTURA GOŚCINNOŚCI. PRZESTRZENIE, KTÓRE ZAPRASZAJĄ" Architektura gościnności pod lupą. Międzyzdroje stały się centrum debaty o przyszłości HoReCa
Natępny Wirtualna recepcja hotelu – jak działa recepcja online w hotelu? Wirtualna recepcja hotelu – jak działa nowoczesna obsługa gości 24/7?
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czytaj więcej podobnych

Akcja „Mionetto on Tour” nie zwalnia tempa
Gastronomia

Akcja „Mionetto on Tour” nie zwalnia tempa

17 listopada, 2025
Kiedy piec piernik w lokalu? Piernik staropolski
Gastronomia

Kiedy piec piernik w lokalu?

17 listopada, 2025
Jakie wina piją Polacy? Preferencje winne Polaków
Trendy i inspiracje

Jakie wina piją Polacy? Trendy i wskazówki dla HoReCa

17 listopada, 2025
Polskie Forum Żywności Ekologicznej 2025
Wydarzenia

Razem dla przyszłości ekożywności – Polskie Forum Żywności Ekologicznej 2025 na BioExpo

14 listopada, 2025
horecaline

Menu

  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Marketing HoReCa
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Znajdź nas



Kontakt:
kontakt@horecaline.pl
HorecalineHorecaline
Obserwuj nas
© Horeca. All Rights Reserved.
Witamy ponownie

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniane hasło?