HorecalineHorecalineHorecaline
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2023 Horeca. All Rights Reserved.
Czytasz: Cup of Poland 2025: Wiemy już, którą kawę wybrali Polacy!
Udostępnij
Rozmiar czcionkiAa
HorecalineHorecaline
Rozmiar czcionkiAa
Szukaj
  • Home
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
Posiadasz już konto? Zapisz się
Obserwuj nas
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
GastronomiaWydarzenia

Cup of Poland 2025: Wiemy już, którą kawę wybrali Polacy!

Opublikowano 12 kwietnia, 2025
Udostępnij
cup of poland
UDOSTĘPNIJ

Informacja prasowa

Za nami trzecia edycja zawodów Cup of Poland – wyjątkowego wydarzenia, które na dwa dni połączyło miłośników kawy, branżę HoReCa i profesjonalnych sędziów w jednym miejscu. W dniach 9-10 kwietnia w EXPO XXI w Warszawie wybrano najlepsze
kawy dostępne na polskim rynku. W tym roku, po raz pierwszy, do rywalizacji
dołączyły także zagraniczne marki kawy w ramach nowej kategorii – Cup of Poland International.

Baner poziomy w środku wpisu

Cup of Poland to jedyny w Polsce konkurs, w którym kawy oceniane są anonimowo, „w ciemno”, przez trzy grupy: profesjonalistów, klientów branżowych oraz szeroką publiczność.
W każdej z tych kategorii wyłoniono zwycięzców – kawy, które najlepiej odpowiadają na potrzeby i gusta polskich konsumentów.
W tegorocznej edycji Cup of Poland – rozegranej tradycyjnie w trzech kategoriach – nie zabrakło emocji i zaskoczeń. W głosowaniu publiczności, czyli w kategorii Public Choice, bezkonkurencyjna okazała się Spółdzielcza Palarnia Kawy, zdobywając serca uczestników wydarzenia. W kategorii Customer Choice, przeznaczonej dla gości z branży, zwyciężyła palarnia Audun Coffee, a Professional Choice, czyli ocenę profesjonalnych sędziów, wygrała marka the White Bear Coffee.

Nowością w tym roku była międzynarodowa odsłona wydarzenia – Cup of Poland International, która odbyła się drugiego dnia. Tu również przyznano tytuły w dwóch kategoriach: najlepszą kawą w opinii publiczności został blend Brazylia Dark przygotowany przez palarnię Lokalna Pržionica Kave, natomiast branżowi goście w kategorii Customer Choice najwyżej ocenili mieszankę Belvedere od renomowanej marki Julius Meinl.
– „Kultura picia kawy w Polsce ma się coraz lepiej – rośnie świadomość, wymagania, ale też liczba świetnych palarni, które chcą się sprawdzać w tej formie rywalizacji. Cup of Poland pokazuje, że kawa to już nie tylko napój – to część stylu życia i coraz częściej przemyślany wybór. Cieszymy się z rosnącej frekwencji i zainteresowania – wierzę, że za rok będzie nas jeszcze więcej” – mówi Andrzej Zych, pomysłodawca i organizator zawodów.

Cup of Poland to nie tylko konkurs – to miejsce spotkań i wymiany doświadczeń dla całej branży kawowej. W tym roku wydarzenie przyciągnęło rekordową liczbę odwiedzających i degustatorów, a rozbudowanie programu o międzynarodową edycję potwierdziło, że polski rynek kawy staje się coraz ważniejszym punktem na europejskiej mapie palarni.


Więcej informacji:
https://cupofpoland.pl

Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin

Pola Weinert 15 kwietnia, 2025 12 kwietnia, 2025
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Print
Poprzedni Długi weekend majowy w hotelu Długi weekend majowy w hotelu: specjalne pakiety pobytowe i atrakcje
Natępny Wyposażenie sal bankietowych na komunie i wesela – trendy na rok 2025
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Media

Czytaj więcej podobnych

Obraz przedstawia duży stół bufetowy, na którym w wielu misach i czarnych, okrągłych tacach ułożone są różnorodne, świeże składniki do sałatek. W górnej części widoczne są białe kwadratowe miski z różnymi rodzajami zielonych liściastych warzyw, takich jak sałata rzymska, szpinak czy jarmuż. Poniżej znajdują się miski z pokrojonym kurczakiem, czarnymi oliwkami, brokułami, pokrojonymi pomidorami i brukselką.
Gastronomia

Sodexo Polska przekazało potrzebującym 3 tony żywności

4 lipca, 2025
Obraz przedstawia dwie miski z jasno różowym chłodnikiem litewskim, widziane z góry. Zupa jest ozdobiona plasterkami rzodkiewki, małymi kawałkami grzanek lub pieczywa, kropkami białego sosu (np. śmietany) oraz posypana płatkami chili i świeżymi ziołami. Miski stoją na jasnym, marmurowym blacie.
Gastronomia

Chłodnik litewski – must-have letniego menu

3 lipca, 2025
Obraz przedstawia stół wypełniony różnorodnymi, zdrowymi posiłkami typu "comfort food", idealnymi na upały, oraz świeżymi kwiatami. Na pierwszym planie po lewej stronie widoczne są dwa czarne pojemniki z gotowymi daniami: jeden z kawałkiem pieczonego łososia na puree ziemniaczanym i warzywami, a drugi z warzywnym curry lub potrawką z kawałkami tofu, marchewką, rzodkiewką i burakami.
Gastronomia

Comfort food na upały – 6 pomysłów na dania w letnim menu

2 lipca, 2025
Grupa ludzi stojąca przed niebieskim food truckiem z napisem "PIZZA". Obraz może symbolizować kwestię rotacji pracowników w sektorze gastronomicznym.
Gastronomia

Rotacja pracowników gastronomii w sezonie letnim – jak jej zapobiec w 5 krokach?

30 czerwca, 2025
horecaline

Menu

  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Znajdź nas



Kontakt:
kontakt@horecaline.pl
Obserwuj nas
© Horeca. All Rights Reserved.
Witamy ponownie

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniane hasło?