HorecalineHorecalineHorecaline
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2023 Horeca. All Rights Reserved.
Czytasz: Maestro powraca, a wraz z nim zupełna nowość w ofercie McDonald’s®!
Udostępnij
Rozmiar czcionkiAa
HorecalineHorecaline
Rozmiar czcionkiAa
Szukaj
  • Home
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
Posiadasz już konto? Zapisz się
Obserwuj nas
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
GastronomiaTrendy i inspiracje

Maestro powraca, a wraz z nim zupełna nowość w ofercie McDonald’s®!

Opublikowano 29 stycznia, 2025
Udostępnij
McDonalds MAestro
UDOSTĘPNIJ

29 stycznia 2025

Spis treści
Wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz w… McDonald’s®! Od 29 stycznia w ofercie restauracji po raz kolejny dostępne są pełne smaku burgery z linii Maestro, w tym nowość – Maestro Grilled Mushrooms! To idealny moment, aby sięgnąć po sprawdzoną klasykę lub wgryźć się w nieznane i tak jak Borys Szyc oraz Michał Żebrowski cieszyć się każdym kęsem mistrzowskich kompozycji. Klasyczne smaki i nowość, której warto spróbowaćŻebrowski i Szyc razem znów na ekranie

Wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz w… McDonald’s®! Od 29 stycznia w ofercie restauracji po raz kolejny dostępne są pełne smaku burgery z linii Maestro, w tym nowość – Maestro Grilled Mushrooms! To idealny moment, aby sięgnąć po sprawdzoną klasykę lub wgryźć się w nieznane i tak jak Borys Szyc oraz Michał Żebrowski cieszyć się każdym kęsem mistrzowskich kompozycji. 

Klasyczne smaki i nowość, której warto spróbować

Sprawdzona klasyka czy całkiem nowy wariant? Ku uciesze swoich fanów oraz miłośników burgerów, doceniających unikalne kompozycje smakowe, Maestro wraca do menu restauracji McDonald’s w wielkim stylu. Od dzisiaj goście restauracji mogą wybierać między wariantami klasycznymi burgera, a jego nową odsłoną, w sam raz dla tych, którzy lubią odkrywać nieszablonowe smaki. Maestro Grilled Mushrooms to 100-procent wołowiny, grillowane pieczarki oraz plaster topionego sera cheddar. Całość uzupełnią świeże warzywa: delikatna roszponka, dojrzały pomidor, a do tego musztarda oraz wyjątkowy sos Maple Bacon flavoured. Ta unikalna kompozycja smaków, zamknięta w bułce typu brioche z posypką z białego i czarnego sezamu, aż prosi się, aby jej spróbować

Baner poziomy w środku wpisu

Sera nigdy dość, dlatego obok nowości musiał pojawić się Maestro Bacon & Cheddar, łączący ser red cheddar z żółtym serem topionym cheddar. Ponadto burger to 100-procent wołowiny i dodatek chrupiącego boczku! Wśród warzyw: słodkie pikle, plastry soczystego pomidora oraz świeża i prażona cebulka. Smak podkreślają sosy: aksamitny Smoky Cheddar oraz wyrazisty Barrel & Bourbon BBQ.  

Nie mogło również zabraknąć Makowego klasyka – Maestro Grand Classic, składającego się ze 100-procent wołowiny, chrupiącego boczku, plastra topionego sera cheddar oraz aromatycznego sosu Garlic BBQ. Do tego wyśmienita kompozycja warzyw: plastry słodkich pikli, chrupiąca sałata batawia, soczysty pomidor i krążki czerwonej cebuli sprawiają, że temu klasykowi nie można się oprzeć. 

Ofertę dopełnia także pyszna przekąska – chrupiące kartofelki z sosem śmietanowym, które idealnie pasują do każdego wariantu.   

Żebrowski i Szyc razem znów na ekranie

To jednak nie wszystko! Wraz z wprowadzeniem do oferty Maestro na ekrany wraca też gwiazdorski duet. Michał Żebrowski oraz Borys Szyc w najnowszym spocie marki w niecodziennej charakteryzacji przywołują dawne czasy. Pierwszy z nich sięga pamięcią wstecz i wspomina, że kilka lat temu nie spróbował nowości od Maka. Tym razem nie popełnia błędu z przeszłości i w towarzystwie Borysa Szyca pozwala sobie na odrobinę szaleństwa, decydując się na spróbowanie Maestro Grilled Mushrooms. Tak, aby potem nie żałować.  

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication.  

***

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa 580 restauracji sieci, które zatrudniają 35 000 osób. 91% z nich to obiekty prowadzone przez 105 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s. 

Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin

TAGGED: Borys Szyc, burger, fast food, kampania reklamowa, Maestro, Maestro Grilled Mushrooms, McDonald's, Michał Żebrowski
marketing 31 stycznia, 2025 29 stycznia, 2025
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Print
Poprzedni Bocuse d'Or Francja zwycięzcą Bocuse d’Or 2025! Prestiżowy konkurs już za nami
Natępny walentynki voucher Walentynki w restauracji – voucher dla zakochanych krok po kroku
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama
Pionowa boczna

Czytaj więcej podobnych

tAPP Gastro dla małych gastronomii. Rewolucja w zarządzaniu zamówieniami i rezerwacjami
Gastronomia

tAPP Gastro dla małych gastronomii. Rewolucja w zarządzaniu zamówieniami i rezerwacjami

12 maja, 2025
Mionetto Spritz - esencja aperitivo
Gastronomia

Mionetto Spritz – esencja aperitivo

8 maja, 2025
HACCP krok po kroku – praktyczny przewodnik dla restauracji i hoteli
GastronomiaHorecaHotele

HACCP krok po kroku – praktyczny przewodnik dla restauracji i hoteli

8 maja, 2025
Ekspozycja produktów w sklepie gastronomicznym
Gastronomia

Ekspozycja produktów w sklepie gastronomicznym: jak przyciągnąć uwagę klientów?

2 maja, 2025
horecaline

Menu

  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
Znajdź nas



Kontakt:
kontakt@horecaline.pl
Obserwuj nas
© Horeca. All Rights Reserved.
Witamy ponownie

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniane hasło?