HorecalineHorecalineHorecaline
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2023 Horeca. All Rights Reserved.
Czytasz: McDonald’s z nową platformą komunikacyjną
Udostępnij
Rozmiar czcionkiAa
HorecalineHorecaline
Rozmiar czcionkiAa
Szukaj
  • Home
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
Posiadasz już konto? Zapisz się
Obserwuj nas
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Gastronomia

McDonald’s z nową platformą komunikacyjną

Opublikowano 23 kwietnia, 2025
Udostępnij
UDOSTĘPNIJ

Informacja prasowa

Spis treści
Myślisz klasyczny burger – zamawiasz McRoyal®Masz Smaka na Maka?

Masz Smaka na Maka? Pytanie znane wszystkim fanom złotych łuków, to także zapowiedź najnowszej odsłony platformy komunikacyjnej McDonald’s, która startuje już 23.04. Marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom gości i skupia się na burgerowej klasyce smaku, jaką jest McRoyal® oraz pragnieniu, któremu nie sposób się oprzeć – bo kiedy masz Smaka na Maka, myślami jesteś już w Maku. Dla wszystkich fanów klasyki McDonald’s przygotował także nowość, McRoyal® Cheesy Jalapeño Bacon. Do oferty powraca również McRoyal® BBQ Bacon.

Baner poziomy w środku wpisu

McDonald’s to smak, na który zawsze można liczyć. W ramach nowej platformy komunikacyjnej Mam Smaka na Maka marka przypomina, że każdy z nas od czasu do czasu ma ochotę na klasyczny smak burgera, który niezależnie od miejsca, czasu i okoliczności smakuje dokładnie tak samo – jak McRoyal®. Twórcy kampanii zauważają, że ta spontaniczna potrzeba może pojawić się niespodziewanie w przeróżnych codziennych sytuacjach i nie sposób się jej oprzeć.

Idea platformy komunikacyjnej Mam Smaka na Maka idealnie oddaje moment, w którym nieodparty apetyt przejmuje myśli bohatera – bo craving na Maka to coś, czego nie da się zastąpić innym produktem, a zwłaszcza, jeśli mówimy o klasykach smaku. Dlatego kiedy przychodzi ochota na klasyczny smak burgera z wołowiną, serem cheddar, piklami i musztardą, odpowiedzią jest McRoyal, którego wyrazisty smak nigdy nie rozczaruje, zawsze jest tak samo soczysty i pełen dodatków. To smak, który nie zawodzi – mówi Lena Ozimska, brand manager McDonald’s Polska.

Myślisz klasyczny burger – zamawiasz McRoyal®

Burgera McRoyal® nikomu nie trzeba przedstawiać – soczysta wołowina, podwójna porcja topionego sera cheddar oraz niezawodne dodatki, czyli pikle, cebula i połączenie ketchupu z musztardą, a to wszystko zamknięte w puszystej bułce z sezamową posypką. To niekwestionowana klasyka smaku burgera, która od dziś dostępna jest w zupełnie nowym wariancie – McRoyal® Cheesy Jalapeño Bacon, wzbogacony chrupiącym bekonem, ostrymi papryczkami jalapeño oraz wyrazistym sosem Smoky Cheddar. Klasyka w najlepszym wydaniu! To jednak nie koniec ekscytujących nowości.

W ofercie McDonald’s ponownie zagościł także McRoyal® BBQ Bacon! Jego wyjątkowy smak podkreśla sos Barrel&Bourbon BBQ, chrupiący bekon i złota prażona cebulka. Idealnie łączy się z uwielbianymi przez wszystkich chrupiącymi z zewnątrz i miękkimi w środku złocistymi kratofelkami z aksamitnym, śmietanowym sosem. To klasyki, do których się wraca!

Masz Smaka na Maka?

Klasyczny McRoyal® czy jeden z wariantów limitowanych? Sam burger czy może w duecie z kratofelkami? To pytania, które od dziś będą zadawać sobie fani złotych łuków. Z pomocą przychodzi SmakoMakoMetr w aplikacji McDonald’s. Wystarczy nacisnąć przycisk, a w ciągu kilku sekund aplikacja określi dzisiejszy poziom Smaka na Maka. Nie warto zwlekać – może to właśnie czas na McRoyal®!

SmakoMakoMetr to także szansa na atrakcyjne oferty rabatowe. W zależności od poziomu Smaka na Maka na wszystkich użytkowników aplikacji McDonald’s biorących udział w Programie Lojalnościowym MojeM Nagrody, czekają dedykowane kupony rabatowe na wybrane produkty. Z promocji można skorzystać raz dziennie.

W ramach kampanii zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe obejmujące radio, digital, reklamę OOH. Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i Influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7 Communication.

Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin

TAGGED: gastronomia, McDonald’s, restauracje
Pola Weinert 12 maja, 2025 23 kwietnia, 2025
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Print
Poprzedni Design thinking w hotelarstwie Design thinking w hotelarstwie: jak projektować usługi z myślą o gościach?
Natępny Promocja majówki social media – last minute. Konkursy i relacje na żywo Promocja majówki social media – last minute. Konkursy i relacje na żywo
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama
Pionowa boczna

Czytaj więcej podobnych

Barback – czy potrzebny Ci pomocnik barmana?
Gastronomia

Barback – czy potrzebny Ci pomocnik barmana?

13 czerwca, 2025
Strefa zabaw w restauracji
Gastronomia

Strefa zabaw w restauracji – jak zorganizować kącik zabaw dla dzieci?

12 czerwca, 2025
Ekologiczne certyfikaty i normy w gastronomii
Gastronomia

Ekologiczne certyfikaty i normy w gastronomii. Jak dostosować ofertę do wymogów rynku?

11 czerwca, 2025
Henkell Freixenet Polska
Gastronomia

Henkell Freixenet Polska świętuje 35 lat na polskim rynku

10 czerwca, 2025
horecaline

Menu

  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Znajdź nas



Kontakt:
kontakt@horecaline.pl
Obserwuj nas
© Horeca. All Rights Reserved.
Witamy ponownie

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniane hasło?