Mamy to! Tegoroczną edycję konkursu World’s Best Receptionist wygrał nasz reprezentant. Jędrzej Król z Sofitel Grand Sopot zdobył nagrodę najlepszego recepcjonisty na świecie. Prestiżowa gala odbyła się w Nicei, a jej organizatorami było Stowarzyszenie Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych AICR International.
Polak najlepszym recepcjonistą na świecie!
W trakcie tegorocznego kongresu AICR International na Lazurowym Wybrzeżu, w Nicei, światowa elita hotelarzy zebrała się po to, aby wyłonić laureatów w konkursie World’s Best Receptionist 2024. Zaszczytny tytuł wywalczył reprezentant Polski – Jędrzej Król z Sofitel Grand Sopot. Na podium znalazł się także Titouan Rolland (z Chateau De Berne) oraz Maica Horigue (z The Hotel Britomart).
Uczestnicy konkursu z 17 państw w tym z Europy, Azji, Australii oraz Afryki zostali zakwalifikowani do finału, który był podzielony na 3 etapy – dwie scenki rodzajowe z aktorami trwające 10 minut; godzinne zadanie Assessment Centre w grupie oraz 3 półgodzinne zadania w formie pisemnej.
Uczestników konkursu oceniało 30-osobowe jury, składające się z ekspertów z branży z całego świata. Nowością była możliwość przemieszczania się publiczności w trakcie różnych etapów konkursu i oglądanie zmagań na żywo.
Zjazd Stowarzyszenia AICR Polska 2024
W dniach 5-6 kwietnia 2024 roku w Warszawie odbędzie się zjazd członków, należących do Stowarzyszenia AICR Polska. Organizatorzy zapowiadają, że podczas wydarzenia przewidziane jest spotkanie z Najlepszym Recepcjonistą Roku 2024, który podsumuje swój udział w konkursie i podzieli się swoimi wrażeniami.
Oprócz zjazdu odbędą się szkolenie na temat „Jak łączyć cele i potrzeby rozwojowe Hotelu z celami i potrzebami Pracownika?”. Pierwszego dnia zjazdu wstęp jest otwarty – uczestnictwo należy wcześniej zgłosić, wysyłając e-maila na adres aicrpoland@gmail.com, liczba miejsc jest ograniczona).
O organizatorze
Organizatorem gali było Stowarzyszenie Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych AICR International. Zrzeszające ponad 1000 członków z 18 państw, które cenione za najwyższą jakość obsługi w branży hotelarskiej.
Gratulujemy zwycięzcy!