HorecalineHorecalineHorecaline
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Marketing HoReCa
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2025 Horeca. All Rights Reserved.
Czytasz: Przepis na… codzienność, która smakuje – KAMIS wprowadza nowość 
Udostępnij
Rozmiar czcionkiAa
HorecalineHorecaline
Rozmiar czcionkiAa
Szukaj
  • Home
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Posiadasz już konto? Zapisz się
Obserwuj nas
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Gastronomia

Przepis na… codzienność, która smakuje – KAMIS wprowadza nowość 

Opublikowano 3 października, 2025
Udostępnij
Zbliżenie na danie podane na zielonym talerzu z karbowanym brzegiem. Na talerzu znajduje się kremowy sos z kawałkami kurczaka, plasterkami cukinii i suszonymi pomidorami, podany obok porcji białego ryżu.
UDOSTĘPNIJ

Informacja prasowa

Spis treści
Inspiracja, która oddaje czasKampania „Przepis na…” codzienność, która smakuje

W dzisiejszym świecie pełnym pośpiechu, coraz trudniej znaleźć czas na codzienne przygotowanie pełnowartościowego posiłku. KAMIS, wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych konsumentów, postanowił ich zainspirować i wprowadził na rynek serię „Przepis na…”. To aż 8 produktów, które nie tylko zawierają mieszankę przypraw i ziół, ale także krótką i prostą listę zakupów oraz dokładny przepis na pyszne i aromatyczne danie. Nowość od KAMIS pozwala przygotować szybki posiłek z maksimum smaku przy minimum wysiłku, zostawiając konsumentom więcej czasu dla siebie i swoich bliskich.

Baner poziomy w środku wpisu

Inspiracja, która oddaje czas

Na sklepowe półki trafiła seria „Przepis na…”, która szybko zyskała uznanie wśród polskich konsumentów, a także się stała inspiracją do przygotowania dań nie tylko prostych i szybkich, lecz także pełnych głębi smaku. Produkty KAMIS to odpowiedź na potrzeby współczesnego konsumenta, który nie może sobie pozwolić na spędzenie wielu godzin w kuchni.

Aż 37% Polaków gotuje codziennie dla siebie i swojej rodziny, co oznacza aż 365 dań rocznie! Chociaż marzymy o różnorodnych potrawach, często ogranicza nas brak inspiracji, czasu oraz odpowiednich umiejętności, przez co sięgamy po te same, dobrze znane przepisy. Marka KAMIS wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując innowacyjną linię produktów „Przepis na…”. To gotowe rozwiązanie na 8 pysznych i aromatycznych dań, które łączą najwyższą jakość, smak domowego obiadu i możliwość przygotowania w nawet 30 minut – mówi Anna Ślażyńska, Brand Manager.

Nowości powstały dzięki zespołowi ekspertów kulinarnych McCormick, aby ułatwić domowym kucharzom szybkie przygotowanie smacznych i dobrze skomponowanych dań. Każde opakowanie to starannie dobrana mieszanka ziół i przypraw, a także gotowy przepis oraz lista zakupów. 

Nowa linia produktów zawiera:

  • Klopsiki w kremowym sosie pomidorowym z ziołami
  • Kurczak po toskańsku z suszonymi pomidorami
  • Kurczak w delikatnym sosie miodowo-musztardowym
  • Makaron z kurczakiem w kremowym sosie curry
  • Penne w aksamitnym sosie pomidorowym z mozzarellą
  • Polędwiczki wieprzowe w aromatycznym sosie grzybowym
  • Zapiekanka kurczak Gyros z aromatycznym ryżem
  • Zapiekanka w kremowym sosie w stylu Carbonara z szynką i brokułami

Kampania „Przepis na…” codzienność, która smakuje

W ramach kampanii produktowej marka rozpoczęła współpracę z kulinarnymi twórcami i gwiazdami. Do akcji dołączyli m.in. aktor Maciej Musiał oraz twórczyni internetowa Kamila Smyk, którzy na swoich profilach pokazali, jak szybko i łatwo przygotować danie, które zachwyca smakiem i inspiruje w kuchni. 

Z okazji wejścia na rynek nowości produktowych, marka KAMIS zorganizowała także konkurs dla swoich konsumentów, w którym mogą wygrać więcej czasu dla siebie! Aby wziąć udział w konkursie „Przepis na…”, uczestnik musi stworzyć i opublikować na Instagramie post, reel lub relację z daniem przygotowanym z użyciem przypraw z nowej linii oraz krótki opis własnej historii z tytułem rozwijającym hasło „Przepis na…”. Należy także oznaczyć profil marki @kamis oraz profil jednego z czterech influencerów promujących konkurs (zdrowo_w_15_minut, mrs.polkadot, smyk_w_kuchni_blog oraz  maciejmusial_official), a także dodać hashtagi #PrzepisNa i #Kamis. Na zwycięzców czeka voucher o wartości 3000 zł na weekendowy pobyt z oferty SlowHop oraz cztery nagrody dodatkowe. 

Wypróbuj „Przepis na…” od KAMIS i rozkoszuj się głębią smaku oraz czasem dla siebie

***

Firma McCormick jest światowym liderem w kategorii przypraw i produktów smakowych. McCormick produkuje, sprzedaje i dystrybuuje przyprawy, mieszanki przypraw i inne smakowite produkty dla całego przemysłu spożywczego – punktów sprzedaży detalicznej, producentów żywności i firm gastronomicznych. Dzięki firmie McCormick każdego dnia, bez względu na to, gdzie i co jesz, możesz delektować się wyśmienitym smakiem potraw.

Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin

TAGGED: gastronomia, kamis, marketing, przyprawy
Pola Weinert 10 października, 2025 3 października, 2025
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Print
Poprzedni Zdjęcie grupowe zwycięzców i organizatorów konkursu barmańskiego Food Town Flair Challenge 2025. Grupa mężczyzn na ciemnej scenie, oświetlona silnymi reflektorami. Emocje i światowa sztuka flair – finał Food Town Flair Challenge 2025 za nami!
Natępny Uśmiechnięta baristka w zielonym fartuchu Starbucks, w okularach, podaje próbki kawy w małych papierowych kubeczkach klientce ubranej w skórzaną kurtkę. Październik miesiącem kawy w Starbucks
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czytaj więcej podobnych

Akcja „Mionetto on Tour” nie zwalnia tempa
Gastronomia

Akcja „Mionetto on Tour” nie zwalnia tempa

17 listopada, 2025
Kiedy piec piernik w lokalu? Piernik staropolski
Gastronomia

Kiedy piec piernik w lokalu?

17 listopada, 2025
Jakie wina piją Polacy? Preferencje winne Polaków
Trendy i inspiracje

Jakie wina piją Polacy? Trendy i wskazówki dla HoReCa

17 listopada, 2025
Polskie Forum Żywności Ekologicznej 2025
Wydarzenia

Razem dla przyszłości ekożywności – Polskie Forum Żywności Ekologicznej 2025 na BioExpo

14 listopada, 2025
horecaline

Menu

  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Marketing HoReCa
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Znajdź nas



Kontakt:
kontakt@horecaline.pl
HorecalineHorecaline
Obserwuj nas
© Horeca. All Rights Reserved.
Witamy ponownie

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniane hasło?