Marka Starbucks podzieliła się swoimi osiągnięciami i opublikowała podsumowanie 2023 roku. W ubiegłym roku celem numer jeden było budowanie doświadczeń klientów. Sprawdź, na jakie zmiany zdecydowała się sieć kawiarni Starbucks w Polsce w 2023 roku!
Nowe lokale sieci Starbucks w Polsce
W 2023 roku marka Starbucks otworzyła 6 kolejnych lokali w Polsce. W jakich miastach klienci mogą zamówić zdaniem niektórych najwybitniejszą kawę na świecie? Sieć otwarła pierwsze lokale w Toruniu, Lubiniu i Rzeszowie, a także kolejne lokale w Bydgoszczy, Warszawie oraz we Wrocławiu.
Obecnie działają w Polsce 73 lokale sieci Starbucks.
Jeszcze więcej form dostaw zamówień
Sieć kawiarni Starbucks aktywnie podąża za trendami i dostrzega rosnące znaczenie dostaw zamówień prosto do domu klienta. Dlatego od 2023 roku klienci mogą zamówić napoje i przekąski także przy pomocy takich platform jak Wolt i Bolt. Dotychczas dostępna była dostawa z pomocą Glovo, Uber Eats i Pyszne.pl.
Premiera Starbucks Polska na TikToku
W podsumowaniu 2023 roku stworzonym przez Starbucks wskazany, że istotną rolę odegrała decyzja o otwarciu firmowego kanału na TikToku. Polski oddział wykorzystuje platformę do organizacji wydarzeń i promowania oferty – szczególnie tej sezonowej. Obecnie Starbucks Polska zgromadził na TikToku ponad 24 tys. obserwujących i 150 tys. polubień.
Dostosowanie oferty do rosnących oczekiwań klientów
Jednym z najważniejszych celów dla marki Starbucks w 2023 roku było dostosowanie oferty do dynamicznych potrzeb odbiorców. Efektem była możliwość zamiany mleka krowiego na napój roślinny – i to bez dodatkowych opłat.
Marka Starbucks wprowadziła także pewne zmiany w programie lojalnościowym Starbucks®Rewards, dzięki czemu klienci mogą teraz dużo łatwiej zbierać gwiazdki za zamówienia, a następnie wymieniać je na nagrody. Obecnie wystarczy zeskanować kod przy pomocy aplikacji podczas składania zamówienia.
Choć Starbucks w 2023 roku wprowadził wiele nowości w menu, to nadal klienci mogą liczyć na ponadczasowe klasyki, z których słynie sieć kawiarni. Czego możemy spodziewać się po marce Starbucks w 2024 roku? Pewne jest to, że możemy oczekiwać nowych wariacji smakowych, które pewnie jeszcze nie raz nas zaskoczą.