Informacja prasowa
Trend na NoLo cały czas zyskuje na popularności w Polsce, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych oraz rosnącym zainteresowaniu konsumentów bezalkoholowymi alternatywami. Tę tendencję dostrzegła marka Martini, która w swoim asortymencie posiada bezprocentowe odpowiedniki swoich klasycznych wermutów, umożliwiając każdemu wybór zgodny z własnymi upodobaniami. Ich jakość i pełnia smaku stały się inspiracją dla Mateusza Sarnowskiego (Mati Pichci) do stworzenia dedykowanej wkładki do menu w restauracji Epicurien.
POLACY CORAZ CHĘTNIEJ SIĘGAJĄ PO NOLO
W latach 2018–2023 kategoria produktów NoLo w Polsce podwoiła swoją wartość, sięgając pół miliarda dolarów. Wszystko wskazuje na to, że ta tendencja wzrostowa utrzyma się. Szczególnie dynamicznie rośnie sektor bezprocentowych odpowiedników mocnych alkoholi. IWSR – firma analityczna specjalizująca się w badaniu rynku napojów alkoholowych – przewiduje, że w latach 2023–2028 segment ten będzie rozwijał się osiem razy szybciej niż cała kategoria. NoLo można więc śmiało nazwać czymś więcej niż chwilowym trendem – to kierunek, w którym podąża cała branża.
ZERO PROCENT ALKOHOLU, STO PROCENT SMAKU
W odpowiedzi na zapotrzebowanie konsumentów, producenci intensywnie rozwijają swoje portfolio, wprowadzając na rynek innowacyjne receptury. Jedną z takich marek jest Martini, która poza klasycznymi wermutami i winami musującymi oferuje także bezalkoholowe warianty – Martini Vibrante i Martini Floreale. Powstają one w starannie dopracowanym procesie produkcji, wykorzystującym naturalne składniki najwyższej jakości, zapewniając ten sam wyjątkowy smak i aromat, z którego słynie Martini. „NoLo to alternatywa, dzięki której Martini staje się inkluzywne i dostępne dla każdego, niezależnie od decyzji o rezygnacji z alkoholu. Zależy nam, aby każdy mógł znaleźć w naszej ofercie coś dla siebie, bez względu na styl życia czy osobiste preferencje” – mówi Aleksandra Jakubowiak, brand managerka marki.
NOWY WYMIAR APERTIVO W EPICURIENIE
Bezalkoholowe wersje klasycznych napojów alkoholowych pojawiają się coraz częściej, nie tylko na sklepowych półkach, ale także w kartach restauracji. Marka Martini, obecna w topowych lokalizacjach na kulinarnej mapie Warszawy, w tym miesiącu zagościła również w nowo otwartym Epicurien. Do końca lutego goście będą mogli spróbować koktajli na bazie bezalkoholowych wariantów Martini, a wraz z nimi – specjalnej wkładki do menu przygotowanej przez Mateusza Sarnowskiego, znanego szerzej jako Mati Pichci.
„To doskonała okazja dla wszystkich tych, którzy chcą spróbować apertivo w restauracyjnej odsłonie. A teraz, bez względu na to czy wybór pada na klasyczne koktajle, czy ich bezalkoholowe odpowiedniki, można cieszyć się tak samo premium doświadczeniem, uczestnicząc w spotkaniach towarzyskich” – mówi Aleksandra Jakubowska. „To moment, by zwolnić i celebrować wspólne chwile w prawdziwie włoskim stylu” – dodaje.
Dodatkowo w lokalu dostępne są limitowane kubki, stworzone we współpracy z uznaną artystką Malwiną Konopacką, które można nabyć wyłącznie na miejscu. Świetnie sprawdzą się do serwowania m.in. bezalkoholowych koktajli na ciepło na bazie Martini Vibrante.
O MARTINI
MARTINI® – jedna z najbardziej legendarnych marek na świecie. To wiodący włoski producent win i wytwórca najwyższej jakości aromatyzowanych win musujących. Jedyny w swoim rodzaju, gorzko-słodki i wielokrotnie nagradzany smak produktów MARTINI to efekt owianej tajemnicą mieszanki ponad 40 roślin, pozyskiwanych w najwspanialszych lokalizacjach na całym świecie. Marka MARTINI powstała w 1863 roku w Turynie, we Włoszech, a dzisiaj zawiera w swoim portfolio takie produkty jak: MARTINI Fiero, MARTINI Riserva Speciale Rubino, Ambrato & Bitter, MARTINI Bianco, Rosato, Rosso & Extra Dry, bezalkoholowe MARTINI Vibrante i Floreale, MARTINI Asti, Prosecco i Rosé Extra Dry. Więcej informacji znajduje się na stronie www.martini.com.
MARTINI jest zastrzeżonym, słowno-graficznym znakiem towarowym. MARTINI należy do portfolio Bacardi Limited, z siedzibą w Hamilton, na Bermudach. Nazwa Bacardi Limited odnosi się do grupy Bacardi, zrzeszającej firmy takie jak m.in. Bacardi International Limited.
O Bacardi
Bacardi Limited – największa prywatna firma alkoholowa na świecie, produkująca i sprzedająca mocne alkohole i wina, które cieszą się międzynarodowym uznaniem. W portfolio The Bacardi Limited znajduje się ponad 200 marek, takich jak rum BACARDÍ®, wódka GREY GOOSE®, tequila PATRÓN®, szkocka whisky typu blended DEWAR’S®, gin BOMBAY SAPPHIRE®, wermuty i wina musujące MARTINI®, tequila ze 100% agawy błękitnej CAZADORES®, a także inne wiodące i wschodzące marki, między innymi szkocka whisky WILLIAM LAWSON’S®, likier z czarnego bzu ST-GERMAIN®, czy wódka ERISTOFF®. Założona 160 lat temu w Santiago de Cuba firma rodzinna Bacardi Limited obecnie zatrudnia ponad 8000 pracowników, posiada zakłady produkcyjne w 10 krajach i sprzedaje swoje marki w ponad 170 państwach. Nazwa Bacardi Limited odnosi się do grupy Bacardi, zrzeszającej firmy takie jak m.in. Bacardi International Limited. Odwiedź www.bacardilimited.com lub obserwuj nas na Twitter, LinkedIn lub Instagram.
Some really marvelous work on behalf of the owner of this internet site, dead great subject material.