HorecalineHorecalineHorecaline
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Marketing Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2023 Horeca. All Rights Reserved.
Czytasz: Włoska ikona przechodzi metamorfozę – relaunch marki Martini
Udostępnij
Rozmiar czcionkiAa
HorecalineHorecaline
Rozmiar czcionkiAa
Szukaj
  • Home
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
Posiadasz już konto? Zapisz się
Obserwuj nas
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Gastronomia

Włoska ikona przechodzi metamorfozę – relaunch marki Martini

Opublikowano 25 czerwca, 2025
Udostępnij
Pięć butelek Martini w różnych kolorach (czerwony Fiero, ciemnobordowy Rosso, jasnozielony Bianco, jasnoczerwony Vibrante bezalkoholowy, jasnożółty Fiorale bezalkoholowy) ustawionych na okrągłym, marmurowym stole na zewnątrz, z zielonymi pnączami w tle.
UDOSTĘPNIJ

Informacja prasowa

Spis treści
KLASYKA W NOWOCZESNEJ ODSŁONIEAPERTIVO W ROLI GŁÓWNEJMARTINI DLA NOWEGO POKOLENIA KONSUMENTÓWJONATHAN BAILEY W KAMPANII OFF SCRIPT SUMMER

MARTINI, jeden z najbardziej ikonicznych brandów na świecie, przechodzi gruntowne repozycjonowanie, otwierając tym samym nowy rozdział w swojej historii. Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki w odświeżonym designie po doświadczenia konsumenckie i narrację komunikacyjną. Ich celem jest odmłodzenie jej wizerunku i uczynienie jeszcze bardziej atrakcyjną dla nowego pokolenia klientów. To jednak nie wszystko – w czerwcu ogłoszono także współpracę z Jonathanem Bailey. Podobnie jak relaunch, działania te mają podkreślić świeży i nowoczesny charakter MARTINI.

Baner poziomy w środku wpisu

KLASYKA W NOWOCZESNEJ ODSŁONIE

Inspiracją do stworzenia nowej butelki były arkady – charakterystyczny element architektury Turynu, rodzinnego miasta MARTINI. Jej design jest więc elegancki i nowoczesny, ale jednocześnie oddaje włoski styl marki. Równie ważny był dla firmy aspekt zrównoważonego rozwoju. Waga butelki została zredukowana o 30 gramów, co przełożyło się na zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych we włoskiej destylarni MARTINI. Zoptymalizowano również jej kształt, zwiększając efektywność transportu – teraz każda paleta mieści o 8% więcej produktów.  Wprowadzeniu nowych butelek towarzyszy przemyślana strategia obecności marki w punktach sprzedaży. MARTINI postawiło na zwiększoną ekspozycję, inwestując w dedykowane standy i materiały POS, utrzymane w charakterystycznej czerwieni.

APERTIVO W ROLI GŁÓWNEJ

W związku z relaunchem uruchomiona została kampania marketingowa pod hasłem „MARTINI Pokaż się”. Marka redefiniuje w niej okazję aperitivo, przesuwając jego rolę z wstępu do wieczoru na samo centrum wydarzeń. Sercem akcji jest przede wszystkim cały szereg wydarzeń, które mają jak najlepiej oddać ten świat i pokazać klientom, czym jest nowoczesne aperitivo. Kluczowym projektem jest Terrazza MARTINI – nowa platforma spinająca wszystkie działania eventowe, która latem pojawi się w największych europejskich miastach, w tym także w Polsce. To wyjątkowa przestrzeń, łącząca styl, smak i rozrywkę, gdzie goście będą mogli spróbować kultowych koktajli na bazie MARTINI.

Warstwa wizualna kampanii również zaprasza konsumentów do tego, by na chwilę porzucili codzienność i weszli w rolę swojej najbardziej stylowej, swobodnej i pełnej życia wersji. „Pokaż się” to zachęta do bycia sobą – z przymrużeniem oka i z lekkością, która doskonale oddaje ducha marki i włoską nonszalancję. 

Mężczyzna i kobieta siedzący przy małym stoliku na balkonie z widokiem na błękitne morze. Mężczyzna w pasiastym podkoszulku uśmiecha się, trzymając owoc. Kobieta w szarej koszulce dotyka włosów. Na stole stoją koktajle z martini

MARTINI DLA NOWEGO POKOLENIA KONSUMENTÓW

Repozycjonowanie  to świadoma odpowiedź na zmieniające się oczekiwania współczesnych konsumentów. Jak podkreśla Emma Fox, VP MARTINI & ST-GERMAIN®, nowoczesne aperitivo jest dziś stylową forma spotkań – szczególnie dla młodszego pokolenia, które poszukuje lżejszych, a zarazem jakościowych propozycji. Trend ten ma również swoje potwierdzenie w danych – rynek aperitifów wyceniany jest obecnie na niemal 11 miliardów dolarów i według prognoz będzie rósł o 6% rocznie (IWSR CAGR 2024–2028). „Z nowym MARTINI zapraszamy kolejne generacje do doświadczenia tej włoskiej ikony” – uzupełnia Emma Fox.

JONATHAN BAILEY W KAMPANII OFF SCRIPT SUMMER

„MARTINI Pokaż się” stanowi główną oś komunikacji brandu na 2025 rok. Nic więc dziwnego, że planując kolejne działania, MARTINI konsekwentnie odwołuje się do tych samych wartości. Do najnowszej kampanii – „Off Script Summer”, zaangażowano Jonathana Bailey. Brytyjski aktor uosabia to, co dla marki najważniejsze: autentyczność, charyzmę i umiejętność balansowania między stylem a swobodą. „Pokazujemy go w zupełnie nowym, zaskakującym wydaniu – wychodzącego poza znane, „napisane” role. Chcemy zainspirować naszych konsumentów do tego samego: by na chwilę porzucili oczekiwania i schematy, i pozwolili sobie na spontaniczność” – wyjaśnia Aleksandra Jakubowiak. Jednym słowem to lekka, stylowa opowieść o tym, że życie poza scenariuszem potrafi smakować jeszcze lepiej – zwłaszcza z kieliszkiem MARTINI w dłoni.

Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin

TAGGED: biznes, gastronomia, HORECA, Martini
Pola Weinert 25 czerwca, 2025 25 czerwca, 2025
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Print
Poprzedni Czarna, błyszcząca torba z produktem "Huel" i napisem "Nutritionally complete food" leżąca na pniu drzewa lub kamieniu na plaży. W tle widoczne jest morze lub ocean i jasne słońce nad horyzontem Wymarzona sylwetka na lato? Poznaj zdrowe sposoby na formę bez wyrzeczeń!
Natępny Duże kawałki białej i ciemnej czekolady, a także posiekana ciemna i biała czekolada na drewnianej desce. Obok stoi otwarty szklany słoik z kawałkami czekolady. Biała czekolada cukiernicza – jak jest wykorzystywana przez cukierników?
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Media

Czytaj więcej podobnych

Dwie osoby w odzieży medycznej, jedna z nich trzyma tablet, co może sugerować przeglądanie dokumentacji lub danych, na przykład dotyczących książeczki sanepidowskiej wymaganej w gastronomii.
Gastronomia

Książeczka sanepidowska w gastronomii – co musisz o niej wiedzieć?

9 lipca, 2025
Dotykowy terminal POS (Point of Sale) SumUp na ladzie kawiarni, wyświetlający menu kaw, deserów i napojów, z widocznym podsumowaniem zamówienia. Obok terminala znajduje się czytnik kart płatniczych. W tle widoczne są szklane butelki z wodą. Obraz przedstawia nowoczesne zarządzanie HoReCa za pomocą technologii.
Marketing Horeca

Zarządzanie HoReCa – 5 narzędzi, które usprawnią Twoją pracę

8 lipca, 2025
Osoba trzymająca smartfon z otwartą aplikacją do zamawiania jedzenia online, wyświetlającą menu McDonald's. W tle widoczny jest laptop z otwartą stroną internetową, prawdopodobnie również służącą do zamawiania jedzenia.
Gastronomia

Najlepsze aplikacje do zamawiania jedzenia online – którą wybrać do współpracy?

7 lipca, 2025
Obraz przedstawia luksusową sypialnię hotelową, idealną do prezentacji w ramach skutecznego marketingu hotelowego. W centralnej części znajduje się duże łóżko z białą pościelą i czerwoną narzutą, ozdobione kilkoma poduszkami w kolorach białym i czerwonym.
Hotele

Skuteczny marketing hotelowy – 7 strategii na zwiększanie gości w hotelu

4 lipca, 2025
horecaline

Menu

  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Marketing Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Znajdź nas



Kontakt:
kontakt@horecaline.pl
Obserwuj nas
© Horeca. All Rights Reserved.
Witamy ponownie

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniane hasło?