HorecalineHorecalineHorecaline
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Marketing HoReCa
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2025 Horeca. All Rights Reserved.
Czytasz: Zakopiańscy hotelarze podsumowują majówkę: Goście dopisali
Udostępnij
Rozmiar czcionkiAa
HorecalineHorecaline
Rozmiar czcionkiAa
Szukaj
  • Home
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
Posiadasz już konto? Zapisz się
Obserwuj nas
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Hotele

Zakopiańscy hotelarze podsumowują majówkę: Goście dopisali

Opublikowano 14 maja, 2024
Udostępnij
zakopiańscy hotelarze
UDOSTĘPNIJ

Majówka już za nami. Gdy goście odnajdują się w codzienności po przedłużonym weekendzie, zakopiańscy hotelarze robią biznesowe podsumowania. Podczas długiego weekendu majowego Zakopane przeżywało prawdziwe oblężenie turystów, co przyniosło duże zyski przede wszystkim dla branży gastronomicznej, handlowej i usługowej, choć hotele również cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Spis treści
Zajęte hotele i kwatery prywatneBranża gastronomiczna, handlowa i usługowa głównymi beneficjentamiTłumy na tatrzańskich szlakachPodsumowanie weekendu majowego

Zajęte hotele i kwatery prywatne

Zakopiańskie hotele i kwatery prywatne mogły pochwalić się imponującą frekwencją.

Baner poziomy w środku wpisu

Jak podaje Tatrzańska Izba Gospodarcza, około 90% dostępnych miejsc noclegowych było zajętych – zarówno w luksusowych hotelach, jak i w bardziej kameralnych kwaterach prywatnych.

Turyści najczęściej decydowali się na hotele o wyższym standardzie, ale również prywatne kwatery zapełniały się błyskawicznie tuż przed weekendem oraz w jego trakcie.

Branża gastronomiczna, handlowa i usługowa głównymi beneficjentami

Chociaż hotelarze odnotowali znaczną ilość gości, to największymi beneficjentami okazały się lokalne restauracje, sklepy i firmy usługowe.

Jak powiedział PAP Karol Wagner z TIG, duża część turystów przyjechała do Zakopanego na jeden dzień, szczególnie mieszkańcy Małopolski i Słowacy – ci goście chętnie korzystali z oferty lokalnych restauracji i sklepów.

Tłumy na tatrzańskich szlakach

Wielu turystów skorzystało z pięknej pogody, aby wybrać się na piesze wędrówki po tatrzańskich dolinach. Szczególnie popularne były szlaki prowadzące do Morskiego Oka oraz doliny Kościeliskiej, Chochołowskiej i Strążyskiej, gdzie można było zauważyć długie kolejki chętnych do wstępu. Pogoda sprzyjała wędrówkom, ponieważ przez cały weekend utrzymywała się słoneczna i ciepła aura.

Podsumowanie weekendu majowego

Majówka w Zakopanem przyniosła wzmożony ruch turystyczny, który korzystnie wpłynął na większość sektorów lokalnej gospodarki.

„Statystyki na tydzień przed weekendem mówiły o zajętości miejsc noclegowych na poziomie 70 proc., ale kolejne rezerwacje wpadły tuż przed majówką lub w trakcie długiego weekendu. Najczęściej były rezerwowane pobyty trzydniowe” – podkreśla Wagner.

Weekend majowy w Zakopanem stał się więc sukcesem zarówno dla turystów, jak i dla przedsiębiorców, co zapowiada dobrą kondycję turystyczną na nadchodzące miesiące.

Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin

TAGGED: goście, hotel, majówka, Zakopane
marketing 14 maja, 2024 14 maja, 2024
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Print
Poprzedni rotacja pracowników w gastronomii Pracownicy uciekają z Twojego lokalu? Zobacz, jak zmniejszyć rotację w gastronomii
Natępny Bocuse d'Or Poland on Tour Bocuse d’Or Poland on Tour. Rusza II edycja prestiżowego konkursu
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Media

Czytaj więcej podobnych

Kryty basen hotelowy z leżakami i strefą relaksu – basen hotelowy poza sezonem
HoteleMarketing HoReCa

Basen hotelowy poza sezonem – zaplanuj z wyprzedzeniem strategie marketingowe HoReCa

16 lipca, 2025
Wizytówka Google hotelu na smartfonie – optymalizacja profilu w Google Moja Firma dla hoteli
HoteleMarketing HoReCa

Wizytówka Google hotelu – najczęściej popełniane błędy

14 lipca, 2025
Nowoczesna, przestronna sala konferencyjna w hotelu, przygotowana do spotkania. W centralnym punkcie znajduje się duży, prostokątny stół z szarym blatem i wygodnymi, jasnymi krzesłami na kółkach. Na stole ustawione są butelki z wodą, szklanki i notatniki z długopisami. W tle widoczne są duże okna z zasłonami, ekran projekcyjny, a także elegancka przestrzeń z żółtymi fotelami, oddzielona szklaną ścianą. Obraz przedstawia profesjonalne i estetyczne środowisko do spotkań biznesowych.
Hotele

Bleisure travel z całą rodziną – jak połączyć pracę, zabawę i wypoczynek?

8 lipca, 2025
Obraz przedstawia luksusową sypialnię hotelową, idealną do prezentacji w ramach skutecznego marketingu hotelowego. W centralnej części znajduje się duże łóżko z białą pościelą i czerwoną narzutą, ozdobione kilkoma poduszkami w kolorach białym i czerwonym.
Hotele

Skuteczny marketing hotelowy – 7 strategii na zwiększanie gości w hotelu

4 lipca, 2025
horecaline

Menu

  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Marketing HoReCa
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Znajdź nas



Kontakt:
kontakt@horecaline.pl
Obserwuj nas
© Horeca. All Rights Reserved.
Witamy ponownie

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniane hasło?