HorecalineHorecalineHorecaline
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2023 Horeca. All Rights Reserved.
Czytasz: MAKRO Polska rozszerza ofertę – czego może spodziewać się branża HoReCa?
Udostępnij
Rozmiar czcionkiAa
HorecalineHorecaline
Rozmiar czcionkiAa
Szukaj
  • Home
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
Posiadasz już konto? Zapisz się
Obserwuj nas
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Wydarzenia

MAKRO Polska rozszerza ofertę – czego może spodziewać się branża HoReCa?

Opublikowano 23 stycznia, 2024
Udostępnij
makro
UDOSTĘPNIJ

Akademia Inspiracji MAKRO deklaruje, że w 2024 roku planuje rozszerzyć ofertę produktów i warsztatów dla gastronomii z sektora HoReCa. Sprawdź, już teraz, na jaki zakres wsparcia możesz liczyć.

Spis treści
Plany MAKRO Polska na 2024 rokTrendy na 2024 rok wg MAKRO Polska

Plany MAKRO Polska na 2024 rok

Głównym założeniem marki MAKRO Polska w 2024 roku ma być nastawienie na hurt, a także umocnienie znaczenia marki własnej. 

Baner poziomy w środku wpisu

– Naszym celem jest ekspansja sieci ODIDO. Dążymy do otwierania 80 sklepów kwartalnie – wskazuje MAKRO Polska.

Marka planuje również dalszą digitalizację – w 2023 roku wprowadzono możliwość odbycia wirtualnego spaceru po placówce ODIDO i poznania oferty.

Ważnym strategicznie planem ma być również systematyczne poszerzanie obszarów wsparcia. Dlatego też na spore korzyści może liczyć sektor gastronomiczny. W 2023 roku zorganizowano prawie 250 warsztatów, w których wzięło udział blisko 2400 osób. W 2024 marka planuje jeszcze bardziej poszerzyć ofertę warsztatów kulinarnych i zwiększyć liczbę szkoleń. MAKRO Polska pragnie również kontynuować zapraszanie ekspertów do swojej Akademii Inspiracji MAKRO –  w 2023 roku do grona trenerów dołączył Giancarlo Russo. 

Trendy na 2024 rok wg MAKRO Polska

MAKRO Polska systematycznie poszerza asortyment marki własnej – dotychczas wprowadzono ponad 200 produktów. Zgodnie z prognozami marki w 2024 roku i w kolejnych latach wzrośnie znacznie produktów marek własnych. Powodem ma być wysoka inflacja, rosnące koszty, a przez to poszukiwanie przez klientów wysokiej jakości alternatyw w korzystnych cenach. 

Jeśli chodzi o rady dla branży HoReCa, MAKRO Polska prognozuje, że w 2024 roku restauracje chętniej będą stawiały na skracanie menu. Mniejsza liczba potraw wpłynie pozytywnie nie tylko na oszczędność finansową, ale też na świeżość potraw oraz krótszy czas oczekiwania na zamówienia. Goście restauracyjni będą też chętniej poszukiwali w kartach menu dań regionalnych i sezonowych. Kuchnia polska, włoska i azjatycka podobnie jak w poprzednich latach będzie cieszyła się dużym uznaniem wśród klientów. Ze względu na zmniejszenie spożycia mięsa i rosnącą popularność kuchni roślinnej coraz częściej poszukiwane będą restauracje, oferujące dania wegetariańskie i wegańskie.

Kolejnymi ważnymi trendami według MAKRO Polska ma być digitalizacja i dbanie o zrównoważony rozwój w branży gastronomicznej – oszczędzanie wody i prądu oraz ograniczenie odpadów.

Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin

marketing 8 lutego, 2024 23 stycznia, 2024
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Print
Poprzedni Rynek HoReCa 2024 – jakie są prognozy? Rynek HoReCa 2024 – jakie są prognozy?
Natępny Kulinarne aukcje na WOŚP Kulinarne aukcje na WOŚP – najciekawsze propozycje
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama
Pionowa boczna

Czytaj więcej podobnych

Coffee Europe Expo 2025
Wydarzenia

Coffee Europe Expo 2025. Premierowa edycja targów kawowych

7 maja, 2025
Warsaw Food Expo 2025. Największe targi żywności w Polsce już w maju
Wydarzenia

Warsaw Food Expo. Największe targi żywności w Polsce już w maju

5 maja, 2025
Zakończyła się pierwsza edycja programu Adepci Zdrowia Sodexo Polska
Wydarzenia

Zakończyła się pierwsza edycja programu Adepci Zdrowia Sodexo Polska

1 maja, 2025
MADE FOR RESTAURANT 2025
Wydarzenia

MADE FOR RESTAURANT 2025. Konferencja, która przekracza granice gastronomii

18 kwietnia, 2025
horecaline

Menu

  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
Znajdź nas



Kontakt:
kontakt@horecaline.pl
Obserwuj nas
© Horeca. All Rights Reserved.
Witamy ponownie

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniane hasło?