HorecalineHorecalineHorecaline
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2023 Horeca. All Rights Reserved.
Czytasz: Jak reklamować hotel na TikToku?
Udostępnij
Rozmiar czcionkiAa
HorecalineHorecaline
Rozmiar czcionkiAa
Szukaj
  • Home
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
Posiadasz już konto? Zapisz się
Obserwuj nas
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Hotele

Jak reklamować hotel na TikToku?

Opublikowano 10 lutego, 2024
Udostępnij
Drinkowe trendy 2024
UDOSTĘPNIJ

TikTok staje się najpopularniejszym medium społecznościowym na świecie. Według danych backlinko.com w 2023 roku TikTok notował ponad 1 mld aktywnych użytkowników miesięcznie. Był też najczęściej pobieraną aplikacją mobilną na świecie. Wykorzystaj te zasięgi do promowania hotelu i dowiedz się, jak reklamować hotel na TikToku.

Spis treści
Kto najczęściej korzysta z TikToka?Jak reklamować hotel na TikToku? 5 zasad, jak stworzyć popularne tiktokiAutentyczność na pierwszym miejscuKreatywność to domena TikTokaPodążaj za trendami i korzystaj z Real Time MarketingPamiętaj o dopasowanych hashtagachUłatw oglądanie tiktoków – dodaj napisy do swoich filmówTikTok hotelu – co publikować?Zorganizuj wycieczkę po hoteluPokaż udogodnienia, jakie czekają na gościHotel od kuchni – ciekawostki związane z prowadzeniem hoteluPrzedstaw lokalne atrakcjePrzedstaw zespół

Kto najczęściej korzysta z TikToka?

Jeszcze zanim rozpoczniesz kampanię reklamową na TikToku, to upewnij się, że znajdziesz tam przedstawicieli wybranej grupy docelowej. Kto najczęściej korzysta z TikToka? Wbrew pozorom nie jest to jedynie generacja Z, choć z pewnością to najliczniejsza grupa. Według danych z 2022 roku aż 41% użytkowników TikToka to osoby między 18. a 24. rokiem życia. Natomiast 24% użytkowników to osoby powyżej 35. roku życia. Chcesz zachęcić te grupy to odwiedzania hotelu? W takim razie warto znaleźć w budżecie marketingowym środki na kampanię reklamową na TikToku.

Baner poziomy w środku wpisu

Jak reklamować hotel na TikToku? 5 zasad, jak stworzyć popularne tiktoki

Rozpocznij od założenia konta firmowego na TikToku, w ten sposób nie tylko dodasz krótkie filmiki, ale też zyskasz możliwość analizowania aktywności użytkowników. Narzędzie TikTok Analytics sprawi, że zyskasz wiedzę na temat liczby wyświetleń i komentarzy. Dowiesz się też, kim są użytkownicy, którzy zainteresowali się Twoimi filmikami. 

Przygotowaliśmy poradnik z zasadami, jak stworzyć popularne tiktoki dla branży hotelarskiej. 

Autentyczność na pierwszym miejscu

Tiktoki wcale nie muszą być maksymalnie dopracowane, żeby przyciągały uwagę odbiorców. Nadmierna dbałość o szczegóły odbiera im autentyczności, a użytkownicy TikToka preferują realistyczne filmiki. 

Pamiętaj, że w przypadku hoteli 4- i 5-gwiazdkowych perfekcjonizm ma podkreślić luksusowy charakter obiektu. Niedociągnięcia – również w tiktokach – mogą być traktowane jako wada. Dlatego zachowaj balans i przede wszystkim dopasuj treści do grupy docelowej.

Kreatywność to domena TikToka

Jak reklamować hotel na TikToku? Najpopularniejsze tiktoki to dobra rozrywka, która angażuje odbiorców. Dlatego wyjdź poza strefę komfortu swojej marki i dodaj zabawne treści, które pokażą, że w Twoim hotelu goście mogą czuć się swobodnie. Z pewnością zachęci ich to do wybrania właśnie Twojej bazy noclegowej.

Kreatywność nie musi iść w parze z brakiem klasy. Doskonałym przykładem jest profil hotelu Ritz, który emanuje elegancją. Jednocześnie treści są nieszablonowe – dowiesz się z nich, jak ścielone jest łóżko w pokoju hotelowym lub w jaki sposób nalewana jest gorąca czekolada.

Podążaj za trendami i korzystaj z Real Time Marketing

Chcesz, żeby tiktoki dotarły do szerszego grona odbiorców? Zatem podążaj za trendami. Kluczowe jest to, żebyś nie zwlekał zbyt długo z dodaniem contentu. Moda na TikToku jest dynamiczna i ciągle się zmienia, a spóźnienie się z trendem może zaszkodzić marce.

Pamiętaj o dopasowanych hashtagach

Na TikToku hashtagi ciągle mają ogromną moc. Z ich pomocą zwiększysz widoczność treści, ułatwisz też algorytmom TikToka skuteczniejsze skategoryzowanie filmików. Nie ograniczaj się do dodawania w hashtagach jedynie nazwy hotelu lub miejscowości. Wybierz też popularne hasła typu #luxuryhotel, #holiday lub #beautifulhotels itd.

Ułatw oglądanie tiktoków – dodaj napisy do swoich filmów

Koniecznie dodawaj napisy do filmów na TikToku, aby treści były bardziej przystępne i docierały do jeszcze szerszego grona odbiorców. Czy wiesz, że możesz w ten sposób zwiększyć zasięgi filmików o nawet 55%? Koniecznie skorzystaj z możliwości, jakie zapewniają napisy.

Większość twórców nie musi samodzielnie dodawać napisów, bo sztuczna inteligencja pozwala już na automatyczne ich wygenerowanie. Wadą jest to, że napisy nie zawsze są idealnie dopasowane. Błędy sztucznej inteligencji mogą być źle odebrane przez odbiorców, więc dodawaj własne napisy podczas montowania tiktoków.

TikTok hotelu – co publikować?

Zorganizuj wycieczkę po hotelu

Mini wycieczka po hotelu to świetny content na TikToka. Zachęć odbiorców do odwiedzenia obiektu i pokaż, jakie warunki panują w hotelu. W jednym z filmików pokaż lobby hotelowe, a w kolejnych restaurację hotelową, korytarze i windę, a przede wszystkim pokoje hotelowe. 

Kierujesz ofertę do gości biznesowych? Pokaż salę konferencyjną i skup się na warunkach, jakie ułatwiają organizację spotkań biznesowych. Organizujesz w hotelu uroczystości rodzinne? W takim razie pokaż salę bankietową. Koniecznie nagraj też filmik podczas dekorowania sali, aby odbiorcy mogli wyobrazić sobie siebie podczas wesela, urodzin czy innych uroczystości rodzinnych.

Pokaż udogodnienia, jakie czekają na gości

Jak reklamować hotel na TikToku? Profil na TikToku to też doskonałe miejsce do przedstawienia wnętrza hotelu. Stwórz filmik, w którym pokażesz najważniejsze udogodnienia, z jakich mogą korzystać goście hotelowi. Może to być restauracja hotelowa, strefa SPA i Wellness, basen, plac zabaw lub strefa zabaw dla dzieci itp.

Takie filmiki pomagają wyróżnić się na tle konkurencji, a do tego podkreślają wartość swojej marki. Jeśli stawiasz na ekologię i zrównoważony biznes, to pokaż, w jaki sposób hotel dba o środowisko naturalne.

Hotel od kuchni – ciekawostki związane z prowadzeniem hotelu

Wielu gości hotelowych interesuje się tym to, co dzieje się na zapleczu hotelu. Wykorzystaj to i pokaż odbiorcom pracę w hotelu oraz pomieszczenia, do których standardowo nie mają dostępu. Z pewnością zainteresuje ich sposób pracy kuchni hotelowej, backstage nagrywania filmików na TikTok, a także codzienna praca kadry menadżerskiej. 

Przedstaw lokalne atrakcje

Co publikować na TikToku hotelu? Warto nagrać też atrakcje dostępne w pobliżu hotelu. Przedstaw na TikToku najważniejsze atrakcje – zabytki, muzea, teatry, stadiony, hale targowe itp. Zaprezentuj też restauracje lub inne lokale gastronomiczne, które mogą spodobać się odbiorcom. Poinformuj też o wydarzeniach, w których warto wziąć udział.

Przedstaw zespół

Przedstaw zespół, który pracuje w hotelu. W branży hotelarskiej jednym z najważniejszych elementów są właśnie ludzie. Dlatego wykorzystaj TikToka do uczłowieczenia swojej marki – spraw, żeby przestała być kojarzona jedynie z budynkiem. Wystarczy odrobina kreatywności, a z pewnością znajdziesz sposób na przedstawienie zespołu w taki sposób, aby spodobał się grupie docelowej.

Teraz już wiesz, jak reklamować hotel na TikToku. Pamiętaj, aby nie zmuszać pracowników do upubliczniania swojego wizerunku. Ich dyskomfort od razu będzie widoczny, przez co filmik straci na autentyczności.

Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin

marketing 15 lutego, 2024 10 lutego, 2024
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Print
Poprzedni Drinkowe trendy 2024 Systemy lojalnościowe w restauracji. Wprowadź i zyskaj stałych klientów
Natępny Drinkowe trendy 2024 Jakie mięsa wybierają Polacy?
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama
Pionowa boczna

Czytaj więcej podobnych

Prawo w hotelarstwie – jak uniknąć błędów i zapewnić bezpieczeństwo gościom?
Hotele

Prawo w hotelarstwie – jak uniknąć błędów i zapewnić bezpieczeństwo gościom?

20 maja, 2025
Aries Lago Park Hotel & Spa Mazury
Hotele

Aries Lago Park Hotel & Spa Mazury – nowy pięciogwiazdkowy hotel na Mazurach otwiera się w czerwcu 2025 roku 

16 maja, 2025
Agroturystyka z elementami slow food – stwórz ofertę krok po kroku
Hotele

Agroturystyka z elementami slow food – stwórz ofertę krok po kroku

13 maja, 2025
Między slow, a all-inclusive. Podróże Polaków
Hotele

Między slow, a all-inclusive. Podróże Polaków

8 maja, 2025
horecaline

Menu

  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
Znajdź nas



Kontakt:
kontakt@horecaline.pl
Obserwuj nas
© Horeca. All Rights Reserved.
Witamy ponownie

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniane hasło?