HorecalineHorecalineHorecaline
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2023 Horeca. All Rights Reserved.
Czytasz: Jest aż tak źle? Na co najczęściej narzekają Polacy na wakacjach?
Udostępnij
Rozmiar czcionkiAa
HorecalineHorecaline
Rozmiar czcionkiAa
Szukaj
  • Home
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Kontakt
Posiadasz już konto? Zapisz się
Obserwuj nas
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Hotele

Jest aż tak źle? Na co najczęściej narzekają Polacy na wakacjach?

Opublikowano 16 stycznia, 2024
Udostępnij
Na co najczęściej narzekają Polacy na wakacjach?
UDOSTĘPNIJ

Narzekanie to nasz sport narodowy. Jednak w branży HoReCa czytanie recenzji pisanych przez gości jest szczególnie ważne. Przede wszystkim negatywne opinie mogą stworzyć czarny PR hotelu i realnie wpłynąć na spadek zainteresowania ofertą. Sprawdź już teraz, na co najczęściej narzekają Polacy na wakacjach i zastanów się, czy możliwe jest wyeliminowanie tych zastrzeżeń.

Spis treści
Na co Polacy narzekają na wakacjach? Co chwalą Polacy na wakacjach nad Bałtykiem?

Na co Polacy narzekają na wakacjach? 

Zgodnie z danymi CBOS Polscy turyści chętnie spędzają swoje urlopy nad Bałtykiem – aż 84%. Co sprawia, że nie wszystkie wakacje okazują się miłym doświadczeniem? Polska firma SentiOne sprawdziła, na co najczęściej narzekają Polacy po przyjeździe z wakacji. Wbrew pozorom na samym szczycie wcale nie znajduje się pogoda – już zdążyliśmy przyzwyczaić się do tego, że pogoda nad polskim morzem po prostu jest nieprzewidywalna. 

Baner poziomy w środku wpisu

Pod uwagę zabrano ponad 55 tysięcy recenzji umieszczonych w Google Maps oraz Booking.com – wśród których 7 tysięcy było negatywnych.

  • Hotelowe śniadania – najwięcej osób negatywnie oceniła śniadania serwowane w hotelach. Nie chodzi tylko o jakość produktów spożywczych czy urozmaicenie. Spore zastrzeżenia budziły także godziny serwowania śniadań.
  • Jakość obsługi – zdaniem wielu urlopowiczów obsługa w niektórych hotelach była niemiła, co negatywnie wpłynęło na jakość ich wypoczynku. Turyści zwracali uwagę na to, że personel był niekomunikatywny, nie odpisywał na e-maile, rzadko odbierał telefon czy po prostu był niekompetentny, przez co wprowadzał gości w błąd.
  • Hotelowy basen – sporym problemem okazuje się także jakość basenów. Goście zwracają uwagę na to, że woda często zawiera zbyt dużą ilość chemikaliów, jest za zimna. Zdarzało się także, że woda w basenie była brudna. Często przytaczano też, że udostępnione do użytku baseny wymagają już remontu, a niektórzy goście zwracali uwagę na to, że godziny dostępności do basenu są zbyt ograniczające.
  • Wysokie ceny – wzrost inflacji sprawił, że ceny za nocleg, transport czy wyżywienie nad Bałtykiem również poszybowały w górę. Urlopowicze chętnie dzielą się swoimi „paragonami grozy”.
  • Pozostali turyści – Polacy często w negatywnych recenzjach na temat baz noclegowych zwracają uwagę na zbyt duże obłożenie. Oprócz tłoku sporym zastrzeżeniem dla Polaków jest duża obecność obcokrajowców – głównie niemieckich turystów. Negatywnie oceniana jest też duża liczba biegających i krzyczących dzieci.

Co chwalą Polacy na wakacjach nad Bałtykiem?

Oczywiście nie można pominąć także pozytywnych recenzji, których również nie brakuje na temat polskich hoteli i restauracji ulokowanych nad Bałtykiem. Polscy turyści doceniają przede wszystkim lokalizację. Ich zdaniem hotele, pensjonaty czy lokale gastronomiczne są ulokowane w doskonałych miejscach – blisko plaży, centrum, dworca czy w sąsiedztwie atrakcji turystycznych.

Wyżej oceniane były obiekty noclegowe, które zostały ulokowane w urokliwych i spokojnych miejscach.

Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin

marketing 16 stycznia, 2024 16 stycznia, 2024
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Print
Poprzedni Jak obliczyć food cost dla restauracji? W kuchni liczą się liczby. Jak obliczyć food cost dla restauracji?
Natępny Hotele przyjazne zwierzętom Hotele przyjazne zwierzętom. Jak dostosować obiekt dla gości i ich pupili?
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama
Pionowa boczna

Czytaj więcej podobnych

Influencer marketing w hotelarstwie
Hotele

Influencer marketing w hotelarstwie: jak skutecznie współpracować z blogerami?

10 czerwca, 2025
Bolt Business i IHG Business Edge nawiązują współpracę
Hotele

Bolt Business i IHG Business Edge nawiązują współpracę

6 czerwca, 2025
Animacje dla dzieci w hotelu
Hotele

Animacje dla dzieci w hotelu – pomysły na warsztaty dla dzieci w hotelu

6 czerwca, 2025
Zarządzanie reputacją hotelu w Internecie
Hotele

Zarządzanie reputacją hotelu w Internecie: jak monitorować opinie i reagować na negatywne komentarze?

5 czerwca, 2025
horecaline

Menu

  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Znajdź nas



Kontakt:
kontakt@horecaline.pl
Obserwuj nas
© Horeca. All Rights Reserved.
Witamy ponownie

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniane hasło?