Jesienią 2023 roku Pepsi przeszło rebranding, dlatego stopniowo półki sklepowe wypełniają się odmienionymi opakowaniami Pepsi. Nowa identyfikacja wizualna marki jest lekka, nowoczesna i estetyczna. Warto zaznaczyć, że zmianie uległ nie tylko wygląd, ale też nazwa słynnej Pepsi Max. Przyjrzyjmy się bliżej, jakie zmiany serwuje dla nas Pepsi.
Nowe logo Pepsi
W ostatnich tygodniach coraz częściej możemy dostrzec na półkach sklepowych puszki i butelki Pepsi z nowym logo. Marka zdecydowała się na elementy graficzne, które dodają identyfikacji ruch i animację.
W ślad za postępującą digitalizacją rynku zmiana umożliwi marce sprawne poruszanie się między przestrzenią fizyczną i cyfrową, od półek sklepowych po rzeczywistość wirtualną. Wyrazista czcionka i nowoczesny design podkreślają otwartość Pepsi na wszystkie pokolenia konsumentów. – wyjaśnia Ania Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.
Pepsi pragnie nie tylko wyróżnić się na tle konkurencji, przyciągać spojrzenia, ale też trafiać ze swoją ofertę do nowych pokoleń. Jednocześnie pragną hołdować swoim wartościom – radości bez ograniczeń oraz dobrej zabawie.
Nie ma już Pepsi Max
Kolejną ważną informacją dla wielbicieli produktów marki Pepsi jest zmiana nazwy flagowego produktu, czyli Pepsi Max. Polacy mogą już znaleźć na półkach sklepowych napoje z nową nazwą, czyli Pepsi Zero Cukru. Nazwa uległa zmianie z powodu globalnego procesu unifikacji nazw marek, której celem ma być zapewnienie konsumentom większej przejrzystości oferty.
Polska jest jednym z pierwszych krajów, który wprowadził zmianę nazwy. Do końca roku 2024 pozostałe kraje mają zdecydować się na ten krok.
Warto dodać, że skład napojów Pepsi pozostał bez zmian.
Zero Cukru brzmi dziwnie, no ale klient pewnie nie za bardzo wiedział co oznacza Pepsi Max