HorecalineHorecalineHorecaline
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Marketing HoReCa
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2025 Horeca. All Rights Reserved.
Czytasz: Pepsi w nowym wydaniu – odświeżone logo i nowa nazwa
Udostępnij
Rozmiar czcionkiAa
HorecalineHorecaline
Rozmiar czcionkiAa
Szukaj
  • Home
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Posiadasz już konto? Zapisz się
Obserwuj nas
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Wydarzenia

Pepsi w nowym wydaniu – odświeżone logo i nowa nazwa

Opublikowano 9 lutego, 2024
Udostępnij
Drinkowe trendy 2024
UDOSTĘPNIJ

Jesienią 2023 roku Pepsi przeszło rebranding, dlatego stopniowo półki sklepowe wypełniają się odmienionymi opakowaniami Pepsi. Nowa identyfikacja wizualna marki jest lekka, nowoczesna i estetyczna. Warto zaznaczyć, że zmianie uległ nie tylko wygląd, ale też nazwa słynnej Pepsi Max. Przyjrzyjmy się bliżej, jakie zmiany serwuje dla nas Pepsi.

Spis treści
Nowe logo PepsiNie ma już Pepsi Max

Nowe logo Pepsi

W ostatnich tygodniach coraz częściej możemy dostrzec na półkach sklepowych puszki i butelki Pepsi z nowym logo. Marka zdecydowała się na elementy graficzne, które dodają identyfikacji ruch i animację. 

Baner poziomy w środku wpisu

W ślad za postępującą digitalizacją rynku zmiana umożliwi marce sprawne poruszanie się między przestrzenią fizyczną i cyfrową, od półek sklepowych po rzeczywistość wirtualną. Wyrazista czcionka i nowoczesny design podkreślają otwartość Pepsi na wszystkie pokolenia konsumentów. – wyjaśnia Ania Piekarska, Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.

Pepsi pragnie nie tylko wyróżnić się na tle konkurencji, przyciągać spojrzenia, ale też trafiać ze swoją ofertę do nowych pokoleń. Jednocześnie pragną hołdować swoim wartościom – radości bez ograniczeń oraz dobrej zabawie. 

Nie ma już Pepsi Max

Kolejną ważną informacją dla wielbicieli produktów marki Pepsi jest zmiana nazwy flagowego produktu, czyli Pepsi Max. Polacy mogą już znaleźć na półkach sklepowych napoje z nową nazwą, czyli Pepsi Zero Cukru. Nazwa uległa zmianie z powodu globalnego procesu unifikacji nazw marek, której celem ma być zapewnienie konsumentom większej przejrzystości oferty.

Polska jest jednym z pierwszych krajów, który wprowadził zmianę nazwy. Do końca roku 2024 pozostałe kraje mają zdecydować się na ten krok.

Warto dodać, że skład napojów Pepsi pozostał bez zmian.

Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin

marketing 7 lutego, 2024 9 lutego, 2024
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Print
Poprzedni Najpopularniejsze ciasta w Polsce Najpopularniejsze ciasta w Polsce. Słodkości, które kochają Twoi goście
Natępny Drinkowe trendy 2024 Dostawy w gastronomii. Własna dostawa czy pośrednik?
1 Comment
  • Marketing pisze:
    13 lutego, 2024 o 11:19 am

    Zero Cukru brzmi dziwnie, no ale klient pewnie nie za bardzo wiedział co oznacza Pepsi Max

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czytaj więcej podobnych

Trzech uśmiechniętych mężczyzn pozuje do zdjęcia na tle podświetlonego baneru, po ogłoszeniu wyników konkursu barmańskiego. Centralnie umieszczony mężczyzna, w czerwonym szaliku, trzyma w rękach szklane trofeum z grawerem "PAN-AMERICA Friends CUP".
Wydarzenia

Polski barman zajął 2. miejsce w prestiżowym konkursie PAN-AMERICA Friends CUP!

22 października, 2025
Rząd drewnianych statuetek nagrody "Luminarz" z metalowym, stylizowanym wierzchołkiem z gwiazdą, ustawiony na białej powierzchni. Na pierwszym planie wyraźnie widoczna jest jedna statuetka z grawerowanym napisem: "Luminarz. Statuetka za wkład w rozwój polskiej gastronomii" oraz nazwisko laureata: "Jarosław Uściński" i rok "2025".
Wydarzenia

Rekordowy Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów i prapremiera filmowa

21 października, 2025
MADE FOR Restaurant Sopot 2025 – konferencja gastronomiczna
Wydarzenia

MADE FOR Restaurant Sopot 2025 – wewnętrzna siła gastronomii

21 października, 2025
Graficzny baner reklamowy konferencji "MADE FOR RESTAURANT - FAST GROWING" w Sopocie. Tło jest jasnoniebieskie. Po lewej stronie widoczne są szczegóły wydarzenia: "Konferencja MADE FOR RESTAURANT, RADISSON BLU HOTEL, SOPOT, 18 listopada 2025".
Wydarzenia

Wpadnij po „FAST GROWING” Twojej restauracji do SOPOTU!

17 października, 2025
horecaline

Menu

  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Marketing HoReCa
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Znajdź nas



Kontakt:
kontakt@horecaline.pl
HorecalineHorecaline
Obserwuj nas
© Horeca. All Rights Reserved.
Witamy ponownie

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniane hasło?