HorecalineHorecalineHorecaline
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Marketing HoReCa
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2025 Horeca. All Rights Reserved.
Czytasz: Jakie technologie w hotelach doceniają Polacy?
Udostępnij
Rozmiar czcionkiAa
HorecalineHorecaline
Rozmiar czcionkiAa
Szukaj
  • Home
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Horeca
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Posiadasz już konto? Zapisz się
Obserwuj nas
  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Trendy i inspiracje

Jakie technologie w hotelach doceniają Polacy?

Opublikowano 15 grudnia, 2023
Udostępnij
Jakie technologie w hotelach doceniają Polacy?
UDOSTĘPNIJ

Nowoczesne technologie wpływają na automatyzację pracy w hotelu, zapewniają gościom większy komfort i ułatwiają korzystanie z dodatkowych usług. Dlatego hotelarze coraz częściej decydują się na ich wprowadzenie, a goście chętnie korzystają z usług nowoczesnych obiektów. Do wyboru masz naprawdę sporo innowacyjnych rozwiązań, które warto wdrożyć. Przekonaj się, jakie technologie w hotelach doceniają Polacy i sprawdź, czy masz je już w swoim hotelu.

Spis treści
5 technologii w hotelach, które są doceniane przez PolakówInteligentne sterowanie pokojem hotelowymDedykowana aplikacja mobilnaZautomatyzowane zameldowanie lub wymeldowanieKarty do pokojuRoboty i sztuczna inteligencja

5 technologii w hotelach, które są doceniane przez Polaków

Inteligentne sterowanie pokojem hotelowym

Inteligentne sterowanie pokojem to niezwykle przydatne rozwiązanie, które staje się coraz popularniejsze w hotelach na całym świecie. Na czym to polega? Umożliwia automatyczne sterowanie oświetleniem, klimatyzacją czy roletami, co gwarantuje oszczędność energii elektrycznej, a do tego dba o wygodę gości. W Polsce ta technologia jest chętnie wdrażana ze względu na możliwość indywidualnego dopasowania warunków panujących w pokoju do swoich potrzeb.

Baner poziomy w środku wpisu

Dedykowana aplikacja mobilna

Polacy chętnie wybierają hotele, które oferują aplikacje mobilne. Dzięki nim goście za pośrednictwem swojego telefonu zyskują dostęp do informacji, dotyczących swojego pobytu w hotelu. Mogą w ten sposób dokonać rezerwacji, skorzystać z oferowanych udogodnień np. z sauny, a także zamówić jedzenie do swojego pokoju. 

Goście doceniają to rozwiązanie podczas odwiedzin w polskich i zagranicznych hotelach – szczególnie w przypadku bariery językowej. Nie wymaga to też bezpośredniego kontaktu z personelem oraz czekania w kolejce do recepcji. Poza tym Polacy chętnie decydują się na skorzystanie z intuicyjnych w obsłudze aplikacji ze względu na większą kontrolę nad swoim pobytem i ostatecznym rachunekiem. 

Zautomatyzowane zameldowanie lub wymeldowanie

Chcesz wiedzieć, jakie technologie w hotelach doceniają Polacy? Na szczycie tej listy powinno znaleźć się zautomatyzowane zameldowanie lub wymeldowanie. Wiele osób docenia self check in i check out za wygodę i oszczędność czasu. Dzięki temu systemowi nie ma już potrzeby stania w kolejce na recepcji hotelowej. Goście nie muszą też dostosowywać się do godzin otwarcia recepcji, bo zazwyczaj możliwe jest zameldowanie i wymeldowanie przez całą dobę. Wszelkie formalności można załatwić w ciągu kilku chwil za pomocą tabletu lub smartfona. To idealna propozycja dla osób, które cenią sobie szybkość i komfort.

Self check in i check out spodoba się szczególnie osobom z pokolenia Y i Z. Zatem, jeśli chcesz zachęcić do odwiedzin właśnie tę grupę docelową, to koniecznie zainwestuj w ten nowoczesny system w swoim hotelu.

Karty do pokoju

Karty do pokoju są nieodłącznym elementem współczesnych hoteli. Stanowią one istotny element zwiększający bezpieczeństwo gości. Wszystko za sprawą technologii, która pozwala na indywidualne kodowanie każdego key card. Dzięki niemu, osoby bez odpowiednich uprawnień nie mają możliwości wejścia do pokoju. 

W Polsce karty do pokojów hotelowych są bardzo popularne. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale też wygodę i funkcjonalność. Dzięki nim goście nie muszą nosić ze sobą kluczy, a jedynie małą kartę, którą łatwo schowają do kieszeni lub portfela. Natomiast pracownicy mogą bez problemu posprzątać w pokoju.

Roboty i sztuczna inteligencja

Coraz więcej hoteli w Polsce wykorzystuje roboty i sztuczną inteligencję jako narzędzia ułatwiające pracę personelu oraz poprawiające jakość obsługi gości. Dlaczego Polacy doceniają wykorzystanie tych technologii w hotelach? Istnieje kilka ważnych powodów, a jednym z nich jest ciekawość technologiczna oraz chęć doświadczenia czegoś nowego i innowacyjnego. Jednak to nie wszystko, ponieważ roboty mogą też zwiększyć bezpieczeństwo i komfort, a sztuczna inteligencja pozwala lepiej dopasować usługi do naszych potrzeb.

W jaki sposób zazwyczaj są wykorzystywane roboty oraz sztuczna inteligencja w hotelach? Roboty są w stanie pomóc w przenoszeniu bagażu czy wydawaniu kluczy, dzięki temu goście nie muszą stać w kolejkach i samodzielnie dźwigać ciężkie walizki. Sztuczna inteligencja pozwala na personalizację usług i dopasowanie ich do indywidualnego gustu i preferencji gości.

Nowoczesne technologie z całą pewnością zwiększają konkurencyjność hoteli, a przede wszystkim wpływają na zadowolenie klientów. Zatem już teraz wprowadź do swojego hotelu przynajmniej jedną z wymienionych przez nas technologii.

Materiał chroniony prawem autorskim – zasady przedruków określa regulamin

marketing 16 stycznia, 2024 15 grudnia, 2023
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter Email Print
Poprzedni 5 największych sieci hotelowych w Polsce Jakie kawy najchętniej pijemy poza domem? TOP 3
Natępny Eco-friendly w HoReCa. Jak wprowadzić zrównoważone praktyki w biznesie? Eco-friendly w HoReCa. Jak wprowadzić zrównoważone praktyki w biznesie?
Zostaw komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Czytaj więcej podobnych

AI w restauracji? Korzyści vs. obawy
Trendy i inspiracje

AI w restauracji? Korzyści vs. obawy

5 listopada, 2025
Dynia w menu restauracji – pomysły na dania z dynią
Trendy i inspiracje

Dynia w menu restauracji – 10 sposobów na topowy smak jesieni

9 października, 2025
Dłoń osoby z tatuażem na nadgarstku wkłada plastikową butelkę do otworu w automacie do recyklingu.
Trendy i inspiracje

System kaucyjny w Polsce – co zdecyduje o jego sukcesie?

24 września, 2025
Ręka osoby w zielonym swetrze, z bransoletką na nadgarstku, zbliża zieloną kartę płatniczą z białym krzyżykiem i napisem "pluxee" do białego terminala płatniczego.
Trendy i inspiracje

53% użytkowników kart przedpłaconych wydaje więcej niż otrzymuje. Pluxee ujawnia dane z rynku

22 września, 2025
horecaline

Menu

  • Strona główna
  • Reklama
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Gastronomia
  • Hotele
  • Marketing HoReCa
  • Wydarzenia
  • Trendy
  • Katalog firm
  • Kontakt
Znajdź nas



Kontakt:
kontakt@horecaline.pl
HorecalineHorecaline
Obserwuj nas
© Horeca. All Rights Reserved.
Witamy ponownie

Zaloguj się do swojego konta

Zapomniane hasło?